CATEGORY MANAGER pro Notino (parfums.cz) - BRNO

Další specialita v Notino!

Do obchodního týmu hledáme několik nových kolegů/kolegyň, kteří nám pomohou budovat a rozvíjet pozice značek a kategorií všeho druhu.

PROČ?

Protože naše beauty portfolio nezná hranic. I když velikost našeho sortimentu nemůžete pohromadě vidět fyzicky, ale jen virtuálně, zkuste si představit jednu obrovskou plochu, na které najdete:

  • Parfumérii s nejširší nabídkou vůní včetně speciální sekce Niche a bytových parfémů…
  • Dlouhé řady gondol luxusních a trendy značek péče o pleť a tělo…
  • Make-up stojany světových značek se širokou škálou odstínů…
  • Vlasový salón s nabídkou profesionálních značek péče o vlasy a stylingu…
  • A profesionální koutek s dermokosmetikou včetně zubní péče.

…Ano, to vše jsme my – Notino a tento sortiment nabízíme zákazníkům ve 14-ti zemích světa. Denně pracujeme na tom, aby si naši zákazníci snadno vybrali produkty, získali o nich dostatek informací a nákup v Notinu pro ně byl zážitkem.
Pokud máš zkušenosti s jakoukoliv pozicí v beauty světě nebo jsi přímo pracoval/a pro kosmetický či paréfmový brand, určitě čti dál, protože tohle je fakt výzva!

Hledáme do týmu někoho, kdo bude specialistou na daný typ portfolia /parfémy, niche parfémy, make up, pleť, dermokosmetika, vlasy, zuby…/ a bude se u nás angažovat napříč vícero odděleními.

  • Podmínkou je mít pracovní zkušenost s danými produkty.
  • Být kreativní a mít nové nápady, které něco přinesou.
  • Sledovat trendy v beauty světě a umět se na věc dívat očima zákazníka.
  • Jde o každodenní spolupráci s produktovým oddělením, marketingem, nákupčími, oficiálními brandy, koordinátorem akcí, B2B marketingovým koordinátorem, s kolegy z pobočkové sítě a oddělením zákaznické péče.
  • Na této pozici povedete přímo 5-10 lidí, nepřímo pak dalších 15-20.

…S ČÍM VŠÍM SE U NÁS BUDEŠ POTÝKAT?

KVALITA ZOBRAZENÉHO PORTFOLIA:

  • Správa webové filtrace (kategorie, podkategorie, typ, vlastnosti).
  • Zobrazování produktů a kontrola správnosti - udávat směr, co všechno zákazníka u produktu zajímá.
  • Produktové texty (značky, produkty) - tvorba textů, zadávání a kontrola textů externistům, které si sám/sama najdeš a vybereš, zadávání textů k přeložení do cizích jazyků.
  • Spolupráce s oficiálními dodavateli (sbírání materiálů pro texty, videa, apod.)
  • Podílení se na tvorbě a zdokonalování UX – např. jak umožnit on-line zákazníkovi, aby si vyzkoušel odstínové produkty?
  • Odpovědi na specializované dotazy zákazníkům.

TVORBA OBSAHU WEBU

  • Videa – how to, nove trendy, představeni novinek apod. – samostatně si vybereš produkty, vymyslíš scénáře (kdo/kde/jak/co) a budeš dohlížet při realizaci videí.
  • Spolupráce s marketingem - články na blogy, tipy na příspěvky na Facebook a Instragram.
  • ADVISORY: tvorba konfigurátorů a aplikací, které zákazníkům zjednoduší výběr produktů (např. diagnostika pleti, vlasů, odstínový konfigurátor, parfémový konfigurátor).
  • RECENZE: přicházet s novými nápady a tipy, jak můžou naši zákazníci pomoci dalším zákazníkům prostřednictvím recenzí na e-shopu a tyto nápady poté s kolegy realizovat.
  • Spolupráce na tvorbě obsahu e-shopu s našimi prodejnami – jak si mohou e-shop a retail navzájem pomoci?

...A JEŠTĚ:

ŠKOLENÍ:

  • Zajišťování a tvorba školení pro oddělení zákaznické péče, přímý prodej, produktové oddělení.
  • Příprava vzdělávacích materiálů pro oddělení zákaznické péče (např. tipy na to, co/jak/kdy doporučovat našim zákazníkům, upselling).

SALES:

  • Sledování trendů v beauty oblasti, tipy nákupčím na nové značky a produkty, které bychom mohli mít v našem e-shopu.
  • Tipy na produkty, které dáváme do newsletterů – pomáhání s koncepcí newsletterů (vymýšlení témat s ohledem na sezónnost, novinky apod.)
  • Analýza trendů – jaké máme TOP značky, sledování dle typu produktů, práce s CRM
  • Spolupráce s retail pobočkami – tvoření merchendisingu, doplňování novinek v beauty na pobočky, spolupráce na promo akcích.

POTŘEBUJEME, ABYS CELOU SVĚŘENOU KATEGORII ŘÍDIL/A:

  • Vybíráš značky, které prodáváme.
  • Říkáš, jaké znčky prezentujeme na našich stránkách, jak produkty kategorizujeme.
  • Jsi zodpověná osoba za veškerý obsah, který máme na webu (obrázky, popisky, videa, tutorialy, obsah na sociálních sítích)
  • Jednáš s výrobci a snažíš se o nejlepší prodejní výsledky a zákaznický zážitek - takže třeba přijdeš s návrhem, jak bude fungovat dermoporadna.
  • Jsi zodpovědná osoba za prodejní akce napříč svěřenou kategorií.
  • A vlastně celý výsledek dané sekce produktů - tzn.máš KPI jako obrat, zisk, obrátkovost skladu.

ZNÍ TO LÁKAVĚ?

Pokud máte chuť nám některou z kategorií našeho portfolia „posunout dopředu“, pošlete nám svoje CV.
Přidejte k němu ještě i pár vět o tom, kterému portfoliu by ses rád/a věnoval/a a proč.
Připomínám:

  • Vlasová péče
  • Make-up
  • Péče o pleť a tělo
  • Dermo
  • Zubní péče
  • Parfémy
  • Niche parfémy

Informace o pozici

Místo pracoviště

Brno-Dolní Heršpice

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, firemní akce, individuální rozvržení pracovní doby, rozjezd zcela nového projektu

Požadované vzdělání

Bakalářské

Požadované jazyky

Čeština (výborná), angličtina (pokročilá)

Zadavatel

Notino

Kontakt

Notino
Hana Veselá
Vídeňská 153/119b
619 00  Brno-Dolní Heršpice
Česká republika