Retail Support

Brno

Hledáme týmového hráče a komunikativního kolegu do našeho Merchant teamu.
Budeš prostředníkem mezi pobočkami v Polsku, naší centrálou a ostatními kolegy.
Budeš úzce spolupracovat s vedením retailu a s regionálními manažery. Nicméně díky různorodosti svých úkolů budeš jednat také s kolegy z IT, call centra, financí nebo logistiky.
Jestli máš chuť na práci, kde není nouze o zdánlivě neřešitelné situace, chceš se toho v krátkém čase opravdu hodně naučit a pracovat na svých silných stránkách - určitě neváhej a čti dál.

Co tě čeká? Jaké budou tvoje hlavní úkoly na této pozici? A co bude tvoje denní rutina?

V zkratce se budeš starat o bezproblémový běžný chod naší retailové sítě v Polsku.

A co všechno u nás budeš mít na starost:

  • Řešení problémů: Naše Beauty konzultantky i Store manažeři se na tebe budou moci kdykoliv obrátit ohledně rutinních záležitostí jako je zajištění přístupů ale i ohledně toho, jak vyřešit vznikající nestandardní situace. Na to, jak situaci vyřeší budeš také pečlivě dohlížet a zjišťovat průběh.
  • Learning & development support: Budeš mít zodpovědnost za technická školení, která na všech našich pobočkách probíhají – ať už půjde o práci s interním systémem, pokladnami nebo se čtečkou zboží.
  • Spolupráci: Hledáme týmového hráče a mediátora v jedné osobě. Budeš prostředníkem mezi všemi pobočkami a centrálou. Budeš úzce spolupracovat s vedením retailu a s regionálními manažery. Nicméně díky různorodosti svých úkolů budeš jednat také s kolegy z IT, call centra, financí nebo logistiky.
  • Organizaci a time-management: Budeš pánem vlastního času. Budeš si efektivně plánovat a řídit si vlastní práci tak, abys plnil své zadané cíle a povinnosti.

Jak si Tě představujeme? Co k této práci budeš nutně potřebovat?

  • Problém vnímáš jako výzvu a dokážeš je s grácií vyřešit.
  • Máš vynikající komunikační dovednosti
  • Vedle češtiny od tebe budeme vyžadovat také angličtinu a ideálně i polštinu na úrovni B1
  • znalost MS Office (především MS Excel – s ním budeš pracovat každý den)
  • Budeme si spolu rozumět, když budeš spolehlivý, pečlivý, proaktivní, důsledný, systematický, samostatný a dobře naladěný i když bude práce hodně

Na co se u nás můžeš těšit?

  • Na opravdu různorodou a zajímavou práci na HPP
  • Na skvělou příležitost získat nové zkušenosti
  • Na veškeré vybavení, které budeš k výkonu práce potřebovat: notebook a telefon je k práci samozřejmostí
  • Velký balíček benefitů: plně hrazenou stravenkovou kartu, zaměstnanecké slevy na našem e-shopu, Multisport kartu, flexibilní pracovní dobu ale i možnost pracovat na home-office.

Chceš se stát Retail Supportem a součástí našeho Merchant týmu?
Neváhej a ozvi se mi, těším se na tebe.

Rychlé shrnutí

Informace o pozici

Místo pracoviště

Brno

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, firemní akce

Požadované vzdělání

Vzdělání není podstatné

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (středně pokročilá), Polština (středně pokročilá)

Zadavatel

Notino

Pozice je vhodná pro absolventy.

Myslíš si, že je to práce pro tebe?

Pojď se s námi setkat a představit se nám. Pošli CVčko, nebo vlož odkaz s linkedIn kontaktem.

Mám zájem

Další pozice z oddělení