HR Business Partner pro oddělení MARKETING a WEB

Brno - Londýnské náměstí 881

Notino je evropským leaderem na poli e-commerce v oblasti beauty. Jsme rychle rostoucí společnost, která se nebojí ambiciózních cílů. V současné době působíme online již ve 27 zemích, a můžeme se pochlubit také rozrůstající se sítí kamenných prodejen.

A tak, jako se rozrůstá celé Notino, roste i náš HR tým. Nyní ho potřebujeme rozšířit o novou posilu - kolegu/kolegyni, který by se zhostil role HR Business Partnera pro oddělení Marketing a Web.

Pokud tě láká práce v mezinárodním a velmi dynamickém prostředí, kde takřka každý den budeš čelit novým výzvám, pak bys právě ty mohl/a být „náš člověk“.

Co přesně role HRBP v Notinu obnáší ?

  • HRBP se spolupodílí na přípravě HR strategie, návrhu nástrojů k jejímu naplnění a zodpovídá za její realizaci na svěřených odděleních (zejména v oblastech adaptace, rozvoje, vzdělávání, hodnocení, odměňování). Dále také úzce spolupracuje s recruiterem při tvorbě recruitment strategie. Hlavním cílem těchto aktivit je zabezpečit, abychom měli dostatek lidí se správnými kompetencemi, dokázali podpořit jejich efektivní výkon práce, a byli tak schopní přispět k dosahování důležitých business cílů na jednotlivých odděleních.
  • No a co by to bylo za strategii, kdyby nebyla založená na relevantních datech ? HRBP tedy také sleduje a reportuje klíčová data (fluktuace, výstupní důvody, benchmark, konverze nabídka/nástup…) a na základě nich navrhuje nejen dlouhodobou strategii, ale případně i vhodná „ad hoc“ preventivní nebo nápravná opatření.
  • HRBP by měl být strategickým partnerem šéfů svěřených oddělení a jednotlivých manažerů, je s nimi v pravidelném kontaktu a poskytuje jim podporu v rozhodování i řešení nejrůznějších záležitostí, týkajících se zaměstnanců (ať již pracovně-právního nebo „lidského“ charakteru – spolupráce v týmech, poskytování zpětné vazby, řešení případných konfliktních situací..). HRBP by také měl dokázat manažery podporovat v jejich práci s podřízenými (adaptace, nastavování cílů, hodnocení, rozvoj..).
  • Aby mohl svoji strategickou roli plnit, musí dobře rozumět fungování "svých" oddělení – nedílnou součástí náplně práce je tedy i účast na klíčových poradách oddělení, znalost jeho hlavních cílů, projektů a KPI, účast na pravidelných hodnoceních manažerů s podřízenými atd.
  • Kromě toho se podílí také na tvorbě rozpočtu mzdových nákladů pro svěřená oddělení a průběžné sledování jeho čerpání. Spolupodílí se také na přípravě rozpočtu HR režijních nákladů (náklady na vzdělávání, nábor, PR akce apod.)
  • HRBP má „k ruce“ recruitera, s nímž spolupracuje v těsném tandemu. Někdy se také sám účastní výběrových řízení, a to u klíčových pozic v rámci oddělení (střední a vyšší management).
  • Nedílnou součástí práce HRBP je také administrativa - připravuje podklady pro výplatu bonusů dle informací od manažerů a předává je na mzdovou účetní, udržuje orgchart tak, aby byl stále aktuální apod.
  • Kromě toho HRBP spolupracuje i na různých projektech v rámci HR týmu (jedná se zpravidla o projekty celofiremního charakteru, jako je příprava nového systému hodnocení, analýza spokojenosti zaměstnanců atd.)

Koho pro tuto roli hledáme ?

  • V ideálním případě bys už měl/a mít delší praxi v roli HR Business Partner, případně HR Generalist. Uvítáme ale i šikovného člověka se zkušeností z externího HR, pakliže se v roli HR konzultanta věnoval širšímu spektru projektů a různým klientům (recruitment, rozvoj a vzdělávání…).
  • Není nutné, abys měl/a velký přehled ve světě e-commerce. Důležité je, aby tě tento obor zajímal a měl/a jsi chuť se o něm dozvídat další informace.
  • Co bys naopak znát určitě měl/a, jsou trendy v jednotlivých HR oblastech, hlavní HR KPI a hodit se ti bude i přehled v pracovně právní oblasti. Taky dost pomůže, pokud máš znalosti v oblasti leadershipu (performance management, nástroje pro rozvoj lidí apod. - např. když víš, že poslat člověka na školení není jediné možné a dostačující řešení pro jeho rozvoj :-)).
  • Důležité pro tuto pozici je také, abys uměl/a (a chtěl/a) komunikovat a spolupracovat s lidmi na denní bázi - tzn. dokázal/a je vyslechnout, pochopit, podívat se na věc i z jejich úhlu pohledu, přizpůsobit jim styl své komunikace, dát zpětnou vazbu.
  • Hodit se ti budou i vyjednávací dovednosti - vylepšujeme teď celkově HR procesy, což je někdy spojené s potřebou umět druhé přesvědčit a provést je změnou.
  • Určitě by ti neměla chybět notná dávka proaktivity, vytrvalost, potřeba dosahovat kvalitních výsledků a poskytovat excelentní servis. V našem HR oddělení je pro nás důležitá perspektiva interního zákazníka - naši zaměstnanci jsou naši zákazníci a naším cílem je poskytovat jim co nejlepší možný "servis".
  • Vyplatí se také poměrně značná adaptibilita a chuť učit se nové věci– změny jsou něčím, co nás provází takřka každý den, proto je dobré, abys změnu vnímal/a jako příležitost a nezalekl/a se toho, že jsi některé věci třeba ještě nikdy nedělal/a.
  • Hodit se ti bude také dobrá znalost Excelu, která ti v mnohém usnadní a urychlí práci, a angličtina na úrovni B2.

S kým budeš pracovat?

Honza Jurák

S kým budeš pracovat?

Honza Jurák

HR Business Partner

„Hodně si cením toho, že je tu stále přátelská a inspirativní atmosféra. Líbí se mi, že si držíme balanc mezi punkem a korporátem.“

„Hodně si cením toho, že je tu stále přátelská a inspirativní atmosféra. Líbí se mi, že si držíme balanc mezi punkem a korporátem.“

A co ti za to můžeme nabídnout?

  • Možnost být u „velkých věcí“ a práci v opravdu podnětném prostředí.
  • Skvělý HR tým, se kterým budeš spolupracovat. V rámci našeho týmu jsme "na jedné vlně", snažíme si vzájemně vycházet vstříc a podporovat se.
  • Mnoho příležitostí k dalšímu rozvoji – nemyslíme tím jen klasická "školení", ale zejména „learning by doing“ – šikovné lidi rádi pustíme k zajímavým projektům, na kterých se naučí mnohem víc než v sebelepším školícím programu.
  • Proměnlivou pracovní náplň a značnou flexibilitu - nejen pokud jde o pracovní dobu, ale i v práci jako takové – máme sice jistá pravidla, ale nikdo ti nebude přesně diktovat, co a jak je třeba udělat. V mnoha ohledech budeš mít skutečně volnou ruku a můžeš přicházet s vlastními nápady - pokud mají tzv. „hlavu a patu“ a dovedeš si je obhájit, pak ti rádi umožníme je realizovat.
  • Práci na HPP, možnost nástupu ihned.
  • Neformální atmosféru, komfortní a moderní kanceláře a řadu firemních benefitů (25 dní dovolené, 2 sick days, stravenky, zaměstnanecké slevy na našem eshopu, jazykové kurzy, Multisport atp.)
  • V neposlední řadě také účast na zajímavých akcích, které pořádáme pro naše zaměstnance (Beerfest, vánoční večírek)

Zní Ti to jako lákavá příležitost ? Tak nám pošli svůj životopis spolu s průvodním komentářem, kde krátce shrneš, proč ses rozhodl/a reagovat na tuto pozici, skrze tlačítko "mám zájem". Budeme se těšit :-)

Rychlé shrnutí

Informace o pozici

Místo pracoviště

Londýnské náměstí 881/6, 639 00  Brno-Štýřice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, firemní akce, individuální rozvržení pracovní doby, možnost si napracovat hodiny, vlastní organizace náplně práce

Požadované vzdělání

Vyšší odborné

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

Notino

 

Myslíš si, že je to práce pro tebe?

Pojď se s námi setkat a představit se nám. Pošli CVčko, nebo vlož odkaz s linkedIn kontaktem.

Mám zájem

Další pozice z oddělení