Hledá se Content Administrator s přesahem na Trade Marketing

Brno - Londýnské náměstí 881

Nově se nám na Parfémech v týmu Niche otevřela pozice jako na míru šitá pro absolventy nebo lidi, kteří chtějí odstartovat svou kariéru v e-commerce. Láká tě obchod a marketing, ale nemáš relevantní zkušenosti z oboru? Pak je to příležitost právě pro tebe. Hledáme šikovného a pečlivého člověka, který má rád výzvy a přijal by právě tuhle.

Tato pozice je koncipovaná jako dvě v jedné, jelikož portfolio Niche zatím není tak obsáhlé. Výhled na této pozici je takový, že by se do 6ti měsíců pozice rozdělila na dvě samostatné. A co by bylo s tebou? Měl/a by si unikátní příležitost si po půl roce u nás vybrat, zda se chceš ubírat směrem Kampaní nebo Contentu. Nemusíš se bát, že bys na sobě měl 100 % agendu obou pozic. Agenda je spíš rozdělena na 40 ku 60.

Co bude tvou náplní práce?

Content část

  • Zařazování produktů do správných kategorií tak, aby je zákazník na webu bez problému našel.
  • Komunikace s dodavateli – shromažďování popisů produktů, fotek, videí apod.
  • Komunikace napříč odděleními, kvůli hladkému průběhu zobrazování produktů na webu – hlavně s Nákupem, Legalem, Marketingem nebo Foto oddělením.
  • Celková správa portfolia vybraných značek – shromažďování podkladů a zadávání tvorby bannerů a speciálních stránek.
  • Proaktivní komunikace v případě komplikací a chyb.

Trade Marketing část

  • Realizace promočního plánu svěřeného portfolia.
  • Tabulky tě u nás neminou.
  • Budeš vybírat produkty a značky z daného portfolia do akcí.
  • Nasazování akcí na naše Category a Brand stránky bude Tvým denním chlebem.
  • Budeš kontrolovat množství akčních produktů a dárků na skladě.
  • V poslední fázi budeš akce vyhodnocovat a tvořit reporty.
  • Budeš součástí zajímavých projektů v oblasti beauty.

Co k tomu potřebuješ?

  • Angličtinu minimálně na komunikativní úrovni na jednání a dopisování s dodavateli a výbornou znalost českého jazyka a gramatiky.
  • Znalost Microsoft Office a v Excelu se cítíš jako ryba ve vodě (tabulky, filtrování, formátování).
  • Máš skvělé organizační a analytické dovednosti.
  • Spolehlivost je tvoje druhé jméno – deadliny se u nás striktně dodržují.
  • Máš skvělé komunikační dovednosti a ovládáš svůj time management.
  • Proaktivní přístup – nemusíš být ve všem znalý již od začátku, ale musíš mít chuť se učit a růst, pro takové lidi je v Notino místo vždy.

A co za to?

  • Malý, ale o to lepší tým kolegů, kteří tě vždy, když je třeba podrží a pomohou.
  • Výbornou příležitost naskočit do světa e-commerce.
  • Flexibilní pracovní dobu a po zapracování možnost občasných home office.
  • Zaměstnanecké slevy a výprodeje na stránkách Notino.
  • 25 dnů dovolené + 2 sick days
  • Práci v moderních kancelářích s Relax zónou, fotbálkem a Playstationem na odreagování.
  • Multisportku, stravenky, kurzy angličtiny/němčiny a mnohem víc.

Zaujali jsme tě? Vidíš se v náplni práce a myslíš, že máš to, co hledáme?

Jestli ano, pošli nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem.

Rychlé shrnutí

Informace o pozici

Místo pracoviště

Londýnské náměstí 881/6, 639 00  Brno-Štýřice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Mzda

25000-35000 Kč/měsíc

Benefity

Bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, zdravotní volno/sickdays, firemní akce

Požadované vzdělání

Vzdělání není podstatné

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

Notino

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Myslíš si, že je to práce pro tebe?

Pojď se s námi setkat a představit se nám. Pošli CVčko nebo vlož odkaz s LinkedIn kontaktem.

Mám zájem

Další pozice z oddělení

Nastavení cookies