Specialista péče o VIP zákazníky

V Notinu všichni věříme, že by krása měla být dostupná všem a zakládáme si na tom, aby byli naši zákazníci spokojení a rádi se k nám vraceli. Proto je naše centrum péče o zákazníky jedním z klíčových oddělení pro úspěch naší firmy. Z důvodu rozšiřování teamu, aktuálně hledáme nového kolegu nebo kolegyni do projektu odchozího volání – pečujeme o speciální marketingové, servisní a prodejní kampaně a poskytujeme zákazníkům vyšší zákaznický servis. Ideální kandidát pro tuto pozici se dokáže vžít do role našeho zákazníka a najít řešení přesně pro něj.

Nebojíš se zvednout telefon a vyřešit jakýkoliv problém? Tak hledáme právě Tebe.

  • Hledáme komunikativního aktivního týmového hráče, kterému prodej není cizí a chce pomáhat našim zákazníkům tak, aby doladil jejich nákupní zážitek k dokonalosti a reprezentoval unikátní přístup Notina k zákazníkovi.

Co bude náplní Tvojí práce?

  • Kontaktovat zákazníky v rámci speciálních kampaní, které se pravidelně obměňují.
  • Volat vybraným zákazníkům, kteří potřebují pomoc s dokončením objednávky či doručením balíčku, připomenout že na ně čeká jejich objednávka na pobočce.
  • Čeká Tě také administrativa spojená se zakázkami našich klientů – platby, komunikace s dopravci a jiné.
  • Poskytovat základní produktové poradenství a doporučovat produkty na základě preferencí zákazníka. Proaktivně poradit a pomoci zákazníkům s výběrem vhodných produktů a dotáhnout jejich nákup do úspěšného konce.
  • Reprezentovat Notino a komunikovat se zákazníky na hodnotících webech, například na Heuréce.
  • Aktivně se podílet na vytváření plánů a kampaní našeho teamu spolu s vedením a s jinými odděleními.

Co od Tebe očekáváme?

  • Máš výborné komunikační dovednosti a profesionální vystupování. Oceňujeme a respektujeme individualitu, a právě tím dosahujeme excelentního customer experience.
  • Chuť pracovat v teamu a zdokonalovat své dovednosti v oblasti prodeje a jednání se zákazníkem.
  • Orientaci na dosažení výsledků a ideálně předchozí zkušenost s plněním nastavených cílů a sledování KPI.
  • Zkušenosti z oblasti zákaznické podpory nebo z prostředí call centra vnímáme jako plus, ale všechno Tě naučíme.
  • Znalost anglického jazyka je výhodou – nejen z toho důvodu, že máme kolegy z 24 zemí.

Na co se u nás můžeš těšit?

  • Na různorodou a zajímavou práci na HPP pro evropskou jedničku v oblasti beauty e-commerce – Notino se brzy stane Tvou srdeční záležitostí.
  • Sérii interních školení s cílem zlepšit nejen Tvoje komunikační dovednosti. Důkladné zaškolení našim teamem interních trenérů a průběžná školení pro rozvoj softskills.
  • Pravidelnou zpětnou vazbu.
  • Rozumně nastavený odměňovací systém přizpůsobený fungování teamu a jeho specifikaci.
  • Flexibilní plánovaní směn.
  • Skvělý balíček benefitů zahrnující plně hrazené stravenky, zaměstnanecké slevy na produkty, jazykové kurzy, Multisportku a zajímavé firemní akce (přes celofiremní snídaně, vánoční večírek, až po letní grilovačku).
  • Moderní pracoviště v Brně včetně firemní games room a relax room – na to, jak to u nás vypadá se můžeš mrknout na našem kariérním webu.
  • Těší se na Tebe přátelský team a skvělá vedoucí.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Londýnské náměstí 881/6, 639 00  Brno-Štýřice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, firemní akce, možnost si napracovat hodiny

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zadavatel

Notino

Pozice je vhodná pro absolventy.

Pozice vhodná pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.

 

Kontakt

Notino
Alexandra Išuninová