Technický analytik se znalostí SQL

Na první pohled neviditelné oddělení vývoje finančního SW, má na starosti dva hlavní produkty:

  • samostnatný systém pro zpracování plateb
  • účetní SW

Pro vývoj frontendu sice z historických důvodů využíváme stařičké “WinFormy”, ale postupně přecházíme na web (React v kombinaci s TypeScriptem). Backend je postaven na platformě ASP.NET Core (C#). Obsluhujeme několik desítek DB na platformě MS-SQL, kterými proteče několik desítek miliónů záznamů ročně. Pro rychlou a pohodlnou práci našich uživatelů právě implementujeme Redis Cache a data nově převádíme do TemporalTables. Protože ani jako tým vývojářů nechceme být pozadu a chceme vědět, že naše systémy mají dostatek zdrojů, a vidět, že vše funguje, chystáme přechod z klasických VMs do Kubernet Clusteru s monitoringem v Grafaně.

Tento systém nikomu neprodáváme. Slouží pouze nám a pro naše specifické potřeby – takže všechno je in-house a customizované přímo nám na míru.

O čem bude tvoje práce?

  • Většinu aktivit tvoří práce s SQL odkud budeš vytahovat data, analyzovat je, prodírat se uloženými procedurami a zároveň dělat drobné vývojové úpravy.
  • Budeš také úzce spolupracovat s Product ownery a pomáhat jim při definování změn v požadavcích.
  • Do budoucna je možnost profilovat se směrem k vývoji, nebo směrem k byznysové stránce na pozici Product ownera.
  • Budeš součástí týmu, který sedí v Brně spolu v jedné kanceláři a je složený aktuálně ze 6 vývojářů, 2 Product Ownerů a 1 Head of Product Development.
  • Fungujeme agilně, nejčastěji ve scrumu, v případě potřeby (třeba v sezóně) přepínáme na kanban. Typicky máme dvoutýdenní sprinty a do produkce nasazujeme kontinuálně.

Jaké dovednosti budou potřeba?

  • MS SQL
  • Analytické myšlení
  • Základní znalost účetnictví a orientace v podnikových procesech

A co za to?

  • Samostatnou a zodpovědnou práci s možností seberealizace – u nás je každý názor cenný - očekáváme, že nám do toho budeš velmi často mluvit.
  • Skvělé kolegy! Budeš součástí týmu, ve kterém si všichni vzájemně pomáhají a kde budeš mít možnost uplatnění vlastních nápadů.
  • Také si můžeš užívat flexibilní pracovní dobu. Více než procesy a pravidla jsou pro nás důležité výsledky. Samozřejmostí je dodržování deadlinů!
  • Jak ti asi ze všeho došlo – nejsme korporát a byrokracie u nás nemá příliš místa.
  • Ke mzdě dostaneš stravenky. 25 dní dovolené a dva sick days. Poskytneme ti všechno technické vybavení, které ke své práci budeš potřebovat. Pokud jsi sportovec, uvítáš i Multisport kartu. A co bychom to byli za e-shop, kdybychom neposkytovali našim zaměstnancům pěkné slevy na produkty?

Informace o pozici

Místo pracoviště

Londýnské náměstí 881/6, 639 00  Brno-Štýřice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání

Vzdělání není podstatné

Požadované jazyky

Angličtina (mírně pokročilá)

Zadavatel

Notino

 

Kontakt

Notino
Katarína Gallová
Telefon: +420 731 529 870