Service Desk and L2 Application Support Team Lead

Notino je v současné době evropskou jedničkou v online prodeji parfémů a kosmetiky, přičemž z našich balíčků se těší lidé již v 24 zemích Evropy. Abychom mohli zvládat obsluhovat téměř půlku Evropy, jsou nutností perfektně fungující systémy, a proto nyní hledáme kolegu, který by nám je pomohl posunout zase o kus dále. Naše firma je speciální mimo jiné právě díky tomu, že interní systémy, se kterými pracujeme, jsou chloubou našeho in-house týmu vývojářů a administrátorů, nikoliv zakoupenou službou.

O čem bude Tvoje práce?

Budeš:
• Zodpovídat za monitoring, koordinaci, eskalaci a vyřešení incidentů/kritických požadavků.
• Zodpovídat za minimalizace doby výpadků (případně doby vyřešení kritického požadavku).
• Garantovat efektivní zajištění hotline servisu.
• Spolurozhodovat o plánovaných událostech s dopadem na provoz firmy.
• Zodpovídat za vedení a výsledky svého týmu/svých týmů (adaptace, hodnocení, rozvoj, rozdělení a kontrola práce, personální záležitosti ve spolupráci s HR).
• Reprezentovat IT v rámci firmy i mimo ni (interní/externí).

Tvé hlavní úkoly budou:

• Koordinace odbavení a eskalace kritických incidentů a požadavků.
• Spoluúčast na implementaci a integraci podpůrných interních nástrojů.
• Spolupráce s architekty, administrátory a vývojovými týmy (vč. Product Ownerů, QA, a Scrum Masterů).
• Podílení se na rozvoji interních monitorovacích nástrojů.
• Reporting managementu.
• Dohled nad činnosti svých přímých podřízených, pravidelná zpětná vazba.
• Školení a mentoring členů týmu.
• Hodnocení pracovního výkonu a stanovených kvartálních cílů.
• Řešení personálních záležitostí ve spolupráci s HR oddělením.
• Aktivní podpora interní komunikace (kaskádování klíčových informací).

Co od tebe potřebujeme?

Hard skills:
• Orientace v IT
• Znalost ITIL procesů (Incident Management, Access Management, Change Management,...)
• Vhled do flow technologií (jak jsou vzájemně propojené) a infrastruktury
• Projektový management a agilní metodologie

Soft skills:
• Analytické a konstruktivní myšlení
• Komunikace na vysoké úrovni
• Prozákaznická orientace

A co za to?

• Samostatnou a zodpovědnou práci s možností seberealizace – u nás je každý názor cenný - očekáváme, že nám do toho budeš velmi často mluvit.
• Skvělé kolegy! Budeš součástí týmu, ve kterém si všichni vzájemně pomáhají a kde budeš mít možnost uplatnění vlastních nápadů!
• Také si můžeš užívat flexibilní pracovní dobu. Více než procesy a pravidla jsou pro nás důležité výsledky. Samozřejmostí je dodržování deadlinů.
• Jak ti asi ze všeho došlo – nejsme korporát a byrokracie u nás nemá příliš místa.
• Ke mzdě dostaneš stravenky. 25 dní dovolené a dva sick days. Poskytneme ti všechno technické vybavení, které ke své práci budeš potřebovat. Pokud jsi sportovec, uvítáš i Multisport kartu. A co bychom to byli za e-shop, kdybychom neposkytovali našim zaměstnancům pěkné slevy na produkty?

Myslíš si, že je to práce pro tebe?

Pojď se s námi setkat – popovídat si o Notinu a práci u nás. Pošli nám své CVčko nebo místo něj vlož odkaz na tvůj LinkedIn s kontaktem ;)

Informace o pozici

Místo pracoviště

Londýnské náměstí 881/6, 639 00  Brno-Štýřice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

Notino

 

Kontakt

Notino
Katarína Gallová
Telefon: +420 731 529 870