Transport specialist (B2C)

Milovníku logistiky, zbystři!
Bavilo by tě řešit, jak dostat balíček k zákazníkovi do Barcelony za 2 dny, nebo jak vyexpedovat víc jak 500 000 zásilek měsíčně? Zajímá Tě e-commerce a na nákupy online nedáš dopustit?
Dej nám o sobě vědět!

Co všechno Tě u nás čeká?

  • Komunikace. Komunikace. Komunikace.
  • Budování dlouhodobých partnerských vztahů s dopravci v Česku i v zahraničí.
  • Nastavování, sledování a vyhodnocování klíčových ukazatelů dopravců. Něco už nastavené máme, ale budeme rádi za nový a svěží pohled na věc.
  • Hledání nových a vhodných dopravců pro doručování balíčků našim koncovým zákazníkům. Proč? Protože plánujeme velké expanze a zároveň se snažíme zákazníkům vycházet vstříc.
  • Minimalizace přepravních nákladů neboli počítání, vyjednávání a argumentace.
  • Trocha té administrativy (např. kontrola faktur, kontrola smluv).
  • Implementace nových služeb pro zákazníky-náš zákazník, náš pán.
  • Pravidelné interní porady s IT, marketingem, logistickým centrem v Rajhradě a taky s oddělením zákaznické péče. Všechno souvisí se vším.

Co od Tebe očekáváme?

  • Zkušenosti z oblasti doručování balíčků koncovým uživatelům (tzv. last mile delivery), případně s cargo dopravou.
  • Angličtinu na komunikativní úrovni psanou i mluvenou formou.
  • Němčinu, Španělštinu, Francouzštinu případně jiný jazyk bereme jako plus.
  • Schopnost reprezentovat zájmy firmy – porozumět jim a umět je obhájit.
  • Umět vyjednávat a dotáhnout business do konce.
  • Schopnost, a hlavně chuť pracovat v dynamickém prostředí největšího evropského e-shopu s parfémy a kosmetikou.
  • Samostatnost, pečlivost a odvahu přicházet s novými nápady.
  • Silný prozákaznický přístup a orientace na kvalitu služeb.
  • Dobrá znalost práce na PC (MS Office – převážně excel).
  • Analytické a logické myšlení a pozitivní přístup k práci v týmu.
  • Pokud si v nečem ještě nejsi jistá/jistý, jsme ready si Tě zaučit :-)!
  • Pokud jsi absolvent/ka, bylo by super mít za sebou nějakou logisticky zaměřenou SŠ anebo VŠ.

Co Ti za to nabízíme? Práci v českém e-shopu s mezinárodním působením, kde…

  • …je možné všechno.
  • …je každý den jiný.
  • …je možné reálně vidět výsledky práce, a to poměrně rychle.
  • …oceníme flexibilitu a vášeň pro věc.
  • …máme flexibilní pracovní dobu, 25 dní dovolené, možnost home-office, 2 Sick Days a stravenky.
  • …můžeme chodit na kurzy angličtiny nebo němčiny.
  • …pro tebe máme mobilní telefon s výhodným tarifem.
  • …máme zaměstnanecké slevy na produkty.
  • …Multisport kartička je nejoblíbenějším benefitem.
  • …se snažíme se potkávat i mimo práci - Letní grilovačka, Sportovní den, Vánoční večírek.

Zní to lákavě? Tak nám o sobě dej vědět!

Těšíme se na Tvůj životopis.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Londýnské náměstí 881/6, 639 00  Brno-Štýřice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, firemní akce, individuální rozvržení pracovní doby, vlastní organizace náplně práce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (výborná)

Zadavatel

Notino

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

Notino
Alena Popelková