Warehouse manager Bukurešť Notino

Notino je leaderem v online prodeji parfémů a kosmetiky v Evropě. Aktuálně prodáváme online ve 24 zemích a v několika zemích máme také kamenné pobočky. Denně v průměru expedujeme z našeho distribučního centra 30tis balíčků – v sezoně před Vánoci se toto číslo až čtyř násobí. Notino stále roste dvouciferně, a proto jsme se rozhodli, že otevřeme další distribuční centrum v Rumunsku. Nyní do všech zemí posíláme balíčky z České Republiky, kde máme distribuční centra v Rajhradě a Syrovicích poblíž Brna, kde sídlí naše centrála.
Naší prioritou je zákazník a kromě širokého portfolia produktů a našich služeb je pro nás důležité zákazníkovi doručit balíček co nejdříve. Proto otevíráme nové distribuční centrum právě v Rumunsku. Na začátku předpokládáme, že toto centrum bude mít kolem 50 zaměstnanců s rychlým potenciálem na další růst.
Pokud máš zkušenosti z logistického centra, či výroby a vedl/a si větší tým lidí a láká tě práce v zahraničí, tak je možná právě tato pozice pro tebe!

Co bude náplní tvé práce?

  • Řídit sklad a související distribuci produktů v souladu s politikou a vizí společnosti.
  • Dohlížet na příjem, skladování, distribuci a celkový provoz.
  • Aktivně zefektivňovat logistické procesy.
  • Vést svůj tým a zodpovídat za jeho výsledky a rozvoj.

Výkon, kvalita a produktivita

  • Řídit zpracování objednávek tak, aby byly splněny cíle v oblasti kvality, produktivity a včasnosti dodání.
  • Dohlížet na každodenní operativu skladu včetně správy prostoru, rozložení a využití zařízení, kontroly pracovních postupů či požadavků na obsluhu.
  • Monitorovat výkon a implementovat opatření za účelem zvýšení produktivity a efektivity.

Řízení nákladů a majetku

  • Připravovat roční rozpočet a plánovat výdaje.
  • Řídit výdaje v rámci schváleného rozpočtu, analyzovat odchylky, iniciovat nápravná opatření.
  • Řídit velikost zásob, realizovat inventury.
  • Udržovat fyzický stav skladu, kontrolovat zařízení a zajišťovat případné opravy.
  • Udržovat nezbytná opatření k prevenci ztrát, monitorovat bezpečnostní postupy a protokoly, spolupracovat s externí bezpečnostní agenturou.
  • Pracovat s WMS a IS, zajistit přesnost a včasnost požadovaných reportů.

Vedení lidí

  • Vedením svěřeného týmu dosahovat požadovaných cílů.
  • V spolupráci s HR připravovat plány počtu zaměstnanců v souladu se strategickými plány společnosti.
  • Spolupracovat s HR na zajištění optimálního počtu zaměstnanců.
  • Podílet se na výběru a náboru zaměstnanců.
  • Plánovat, monitorovat a hodnotit KPI svěřených zaměstnanců, poskytovat jim zpětnou vazbu a přispívat k jejich rozvoji.
  • Plánovat směny a přidělovat práci na základě aktuálního stavu skladu.

Právní oblast

  • Dodržovat všechny legislativní požadavky na skladování, manipulaci a přepravu zboží.
  • Udržovat bezpečné a zdravé pracovní prostředí stanovením, zajistit dodržování nezbytných norem a postupů, v případě potřeby spolupracovat s externími konzultanty.
  • Připravovat a implementovat potřebná SOP.
  • Mít přehled ohledně stávající i nové lokální legislativy.

Co od tebe požadujeme?

  • Zkušenosti na obdobné pozici min. 2 roky.
  • Odborná znalost skladování, logistiky a souvisejících procesů.
  • Zkušenosti s vedením většího týmu lidí (30+).
  • Angličtina na úrovni B2/C1, čeština podmínkou, rumunština výhodou.
  • Silné analytické uvažování.
  • Pokročilá znalost Excelu.
  • Schopnost se rychle adaptovat na nové situace – naše společnost je velmi dynamická a je potřeba každý den umět reagovat na změny.
  • Samostatnost, zodpovědnost a schopnost práce pod tlakem.

Co ti za to nabízíme?

  • Mít možnost být od začátku u vzniku nového distribučního centra.
  • Zodpovědnost za celé centrum od A od Z.
  • Podporu manažerů a specialistů z ČR.
  • Služební byt v Bukurešti, služební auto.
  • Jednou za 14dní hrazená letenka RO-CZ a zpět.
  • Stravenky, multisport karta, slevy na produkty…
  • Celofiremní akce.
  • Vzdělávání.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Bucureşti

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, auto i pro soukromé účely, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na dopravu, stravenky/příspěvek na stravování, ubytování/příspěvek na ubytování, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, příspěvek na vzdělání, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, firemní akce, vlastní organizace náplně práce, rozjezd zcela nového projektu

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (pokročilá), Angličtina (výborná)

Zadavatel

Notino

Kontakt

Notino
Hana Veselá
Londýnské náměstí 881/6
639 00  Brno-Brno
Česká republika