Administrative Assistant to Commercial Department

Na vědomost se dává, že Notino hledá administrativní asistenta/-ku pro naše komerční oddělení. Komerční oddělení už má přes stovku lidí, spadají do něj týmy nákupu, cenotvorby a salesu – práce je více než dost, a proto k sobě naši manažeři hledají pravou ruku, na kterou se budou moct 100% spolehnout a člověka, který jim pomůže, aby vše bylo správně a včas .

S jakými pracovními úkoly se budeš během dne setkávat?

  • Správa a řízení kalendářů -> organizace schůzek (např. s dodavateli) -> domluvit je tak, aby na sebe navazovaly a zapadaly do programu týdne.
  • Vyřizování e-mailů -> odpovídání na ně a u těch „podstatných“ dohlídnout na jejich zodpovězení.
  • Aktivní příprava podkladů na jednání s dodavateli na základě „tvrdých“ dat, které si stáhneš a připravíš z našeho interního systému.
  • Aktivní správa podkladů na porady, aby vše probíhalo podle plánu a časového harmonogramu.
  • A spoustu dalších věcí, které bude potřeba vyřešit/zařídit.

Jaké jsou předpoklady pro tuto pozici?

  • Orientuješ se v Excelu a kontingenční tabulky pro tebe nejsou sprosté slovo.
  • Máš angličtinu na dobré úrovni (psaná i mluvená forma).
  • Zvládáš pracovat na více úkolech současně a vždy je dotáhneš do konce.
  • Jsi schopný/á efektivně organizovat svůj čas i čas manažerů – přece jenom čas jsou peníze.
  • V dynamickém prostředí se cítíš jako ryba ve vodě.
  • Pokud máš povědomí o e-commerce, bude to jenom plus.

A na co se u nás můžeš těšit?

  • Zorientuješ se ve světě salesu, nákupu a cenotvorby v českém e-shopu s mezinárodním působením – již jsme v 24 zemích a rozhodně s expanzí nekončíme.
  • Každý tvůj pracovní den bude jiný než ty předchozí; prostředí, ve kterém budeš pracovat, je velmi rychlé a změny tu jsou velmi časté.
  • Budeš stát po boku velice efektivních a schopných lidí, kteří tě mnohému naučí.
  • Neformální a přátelské prostředí, které si zamiluješ.
  • Flexibilní pracovní dobu, možnost home-office.
  • Sick days, 25 dní dovolené.
  • Mobilní telefon s výhodným tarifem, notebook.
  • Zaměstnanecké slevy na produkty nejen v rámci našeho e-shopu.
  • Multisport karta.
  • Firemní akce.

Zaujala tě tato pozice? A jsi připravený/á na nové výzvy?

Pošli nám CV prostřednictvím tlačítka ODPOVĚDĚT.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Londýnské náměstí 881/6, 639 00  Brno-Štýřice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Sleva na firemní výrobky/služby, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, občerstvení na pracovišti, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, firemní akce, individuální rozvržení pracovní doby

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

Notino

 

Kontakt

Notino
Alena Popelková