Service Desk Operator

Notino je český e-shop, který se za 15 let svého působení vypracoval na evropskou jedničku v online prodeji parfémů a kosmetiky.

Na tento raketový růst reaguje i naše IT oddělení, a proto nyní hledáme dalšího profíka, který by se podílel nejen na tom, abychom aktuální postavení udrželi, ale který by svými schopnostmi a zkušenostmi mohl přispívat k dalšímu růstu a úspěchu společnosti.

Jaké budou hlavní činnosti Tvé práce?

Service Desk je prvotní kontaktní bod pro uživatele v případě požadavků směřovaných na naše IT. A co konkrétně Tě čeká?

  • Zodpovědnost za převzetí, kategorizaci, prioritizaci, investigaci a řešení či předání příchozích incidentů nebo dalších požadavků na řešitele a následný dohled nad samotným řešením.
  • Úzká spolupráce s ostatními IT týmy (vývojáři, aplikační podpora, infrastruktura).
  • Správa uživatelských účtů (přístupy, zakládání/rušení uživatelských účtů).
  • Management incidentů (kontrola a korekce zadání, troubleshooting).
  • Správa a aktivní přispívání do interní znalostní databáze.
  • Správa firemních telefonních čísel.

Co bys měl znát a umět?

  • Měl bys mít všeobecný přehled a zájem o IT a technologie.
  • Nechybí Ti znalost standardních produktů MS Office - Outlook, Excel, Word, Power Point, Teams, Sharepoint a platformy Windows 8 a/nebo 10.
  • Máš zkušenosti s ticketovacími nástroji.
  • Máš za sebou praxi s prací s řízením uživatelských přístupů.
  • Ovládáš anglický jazyk alespoň na základní úrovni.
  • Máš základní znalosti Active Directory.
  • Pokud se navíc rád učíš novým věcem, jsi komunikativní a ochotný pomoci při řešení problémů a udělat pro řešení i něco navíc, tak to bude úplně super :-)
  • Výhodou je také znalost MS SQL nebo zkušenost přímo s ITIL procesy.

Na co se u nás můžeš těšit?

  • Především na skvělé kolegy! Budeš součástí týmu, ve kterém si všichni vzájemně pomáhají a kde budeš mít možnost uplatnit vlastní nápady!
  • Na flexibilní pracovní dobu. Více než procesy a pravidla jsou pro nás také důležité výsledky a samozřejmostí je dodržování deadlinů.
  • Jak Ti asi ze všeho došlo - nejsme korporát a byrokracie u nás nemá příliš místa.
  • Na zajímavý balíček benefitů zahrnující stravenky, jazykové kurzy, 25 dní dovolené nebo dva sick days. Poskytneme Ti všechno technické vybavení, které ke své práci budeš potřebovat. Pokud jsi sportovec, určitě uvítáš i Multisportku. A co bychom to byli za e-shop, kdybychom neposkytovali našim zaměstnancům pěkné slevy na produkty?

Myslíš si, že je to práce přímo pro Tebe?

Pojď se s námi setkat – popovídat si o Notinu a práci u nás na IT. Pošli nám své CVčko nebo místo něj vlož odkaz na Tvůj LinkedIn s kontaktem ;)

Informace o pozici

Místo pracoviště

Londýnské náměstí 881/6, 639 00  Brno-Štýřice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

Notino

 

Kontakt

Notino
Tomáš Kalina
Londýnské náměstí 881/6
639 00  Brno
Česká republika
Telefon: +420 737 315 101